dijous, 11 d’abril del 2013

Estudi de cas


Faig aquest post per aclarir un assumpte:

Per després de les vacances de Pasqua, havíem de fer una entrada al blog elaborant un cas de característiques semblants al "Cas de na Susana" (Mòdul 2).
Aquesta entrada havia de parlar de les creences que tenia el tutor de la nostra aula de pràctiques en un moment observat en el nostre dia a dia.


Com ja vam comentar a na Carme Pinya, em sembla que podria arribar a semblar ofensiu per a la mestra el fet de que algú que només la coneix de fa poc temps, digui quines creences hi ha rere la seva pràctica educativa. 
Tot i que sé que el que es reflexiona a l'assignatura sempre es fa des del positivisme, i fent crítiques constructives, prenc la opció personal, amb el permís de na Carme, de no publicar aquest exercici sobre creences a un lloc com és Internet. 

L'exercici es trobarà a la disposició de les professores de l'assignatura a final de curs, en el quadern d'exercicis que entreguem.

Cordialment, Natalia Vinent Riudavets.

COMPETÈNCIES TREBALLADES EN LA REALITZACIÓ D'AQUEST EXERCICI:
2.2. Identifica les pròpies creences i concepcions; contrasta les creences personals amb les pràctiques i activitats que observa al centre.
En aquest exercici, durant el contrast entre les meves creences i la praxi educativa de dins l'aula, hem treballat aquesta competència. 

4.1. Identifica els marcs teòrics que justifiquen o qüestionen les pràctiques que es duen a terme a l'aula.
Novament, una part de l'exercici consisteix en trobar i descriure quins marcs teòrics hi ha rere les actuacions docents o els moments que es duen a terme dins l'aula. 

4.3. Elabora hipòtesis de per què passa un fet concret a partir d'un recull d'informació.
Havent recollit la informació sobre un moment de l'aula, he pensat per què es fan unes coses o altres en la praxi educativa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada